Doa Untuk Anak Mama Papa

Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan
sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain
penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah,
rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada di perutku dengan rupa yang baik, dan
tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan RasulMu.

Ya Allah,
keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Jadikanlah dia sihat
yang sempurna, berakal dan pandai, alim dan beramal.

Ya Allah,
panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah
lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat
Nabi Muhammad S.A.W dan segala puji bagi Allah, Tuhan Semesta Alam.

Amin amin amin ya Rabbal 'Alamin.

Pureen Stock Clearance Promotion July 2011



baiknye lah Pureen ni membuat sale lagi sekali sebab baru je buat April lepas. alah, aritu dah on the way dah. tapi gile jem teruk kat PJ tu, tak sanggup nak redah. so kisahnye yang ni nak try redah lagi sekali. kalau sangkut tak tau la nak kata apa. hai lah baby punye pasal kan.

2 comments:

Anonymous said...

Hola! I've been reading your weblog for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Austin Tx! Just wanted to mention keep up the excellent work!

Take a look at my weblog :: stretch mark creams

Anonymous said...

Have you ever thought about including a little bit more than just
your articles? I mean, what you say is valuable and everything.

But just imagine if you added some great images or video clips to
give your posts more, "pop"! Your content is excellent but
with images and video clips, this blog could certainly be
one of the best in its field. Amazing blog!


My web page http://85.88.164.42/wiki/index.php?title=So_How_Exactly_Does_Get_Rid_Of_Stretch_Marks

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up